2011. július 4., hétfő

Egy kis Pótlás

Lassan már vagy másfél hónapja nem írtam új bejegyzést. Hogy ennek mi az oka? Többek között az, hogy kedvem sem volt, és nem mellékesen olyan sok új film se került fel az étlapra. azt se tudom, hogy ezt a blogot olvassa e valaki egyáltalán. Na de mivel most sok időm van ezért egy gyors összegzés következik, pár mondatos beszámolókkal.
Az I am number four után megnéztem a The way back -t, a listából ez az egyik amit nagyon ajánlok megnézni. Egy szibériai fogolytáborból való kínszenvedéses menekülést mutat be annak minden pontjával. Igaz történet, drámaiság és hihetetlen jó megközelítés jellemzi. Miután rákaptam a mozizásra jött A karib-tenger kalózai 4 
( hogy bassza meg egyedül néztem!! ) , ezt a pocsék filmet, rengeteg minden hiányzott belőle, összecsapottnak tűnt és jóformán nem is a tengeren játszódott. De azért nézzétek meg, tömegfilmnek "nagyszerű". Tucker & Dale vs Evil -t  nem tudom minek a hatására néztem meg, sokak számára biztos rossz film de szerintem mondjuk, hogy jóra sikerült, az alapötlet jó, a szereplők is és  még ráadásnak a morbid humorból sem gyengélkedik. Mivel ez az év nincs nagyon eleresztve vígjátékokkal , érdemes beütemezni ezt a filmet.  Másik ígéretes film az Unknown , Ismeretlen férfi volt és lett. Liam Neelson nagyot alakított, és a cselekmény se csapnivaló, ahogy egy amnéziás férfi próbálja kideríteni az igazságot holott az egész végig az orra előtt volt. És nem hiszem, hogy ezt a csavart olyan sokan kitalálják, szóval tessék megnézni. A Battle L.A.-t hihetetlenül vártam, még blurayben is megszereztem, de hiába, mondták, hogy nem lett jó de én azért reménykedtem, ugyanis ami már háborús az már rossz nem lehet, ez pedig az lett, sajnos. A ráközelítés, egy csapat szemszögéből való bemutatás nem lett volna nagy hiba, de több drámaiság, és a gagyiság csökkentését kellett volna erőltetni. Hozzáteszem a mozi egy felest biztost dobott volna rajta. De rég is láttam már western filmet, s éppen ezért nem is hagyhattam ki A félszemű c. filmet. Aki nem bírja az ezzel a stílussal járó menetet, az inkább kímélje meg magát. Nekem kielégítette az elvárásaimat, persze ne hasonlítsuk a régi klasszikusokhoz, de a mai korban megállja a helyét. Kiszakadni a mai sablonokból kiváló. Van az a kategória amin nem tudod, hogy nevess vagy sírj a hülyeségen, Drive angry , ezzel nem azt mondom, hogy szar lett, de ez nem feltétlenül Cage-hez méltó lett. Bele lett gyúrva ebbe minden, az akció, misztikum meg miegymás. Viszont pozitívum egy számomra roppant vicces rész, tartálykocsival blokád áttörés..... megnézed tudni fogod. Priest, egyszerűen mindenből összevett pocsék alkotás, némi látvány elemmel. Ha a várost nézed Tron Legacy, a vadászatot akár Van Helsing egy western főnökkel. Romantikára és  kevés nyálasságra vágyóknak ajánlom a Szerelem és más drogok-t , amiben a szeretni nem tudó férfi rátalál a szerelemtől félő, álomnőjére. ezt nem minősítem, nem az én világom. Láttatok már néger szuperhősös filmet? -nem hiszem. Ezért érdemes megnézni az Elephant White-t , a Bankokban játszódó, öldöklős és kis misztikummal övezett filmet. Benne egy kis csavarral, amit a szemfülesek kiszúrnak. Ezt azért nem hagyhattam ki, és vétek lett volna nem moziban nézni, X-men: Az elsők -t szóval aki ilyen szar camos felvételben nézte az nekem ne mondja, hogy szar film lett, mert az egy marha, ez megköveteli a mozit. Persze lehetett volna jobb, de mi nem? Az elvárásaimat teljesítette, kellőképpen választ adtak az előzményekre, látványos volt, mértékig, és a hangok, áááá........ Vicces űrlény, aki fingik és böfög? Bejön? Ha igen akkor itt a Paul, mondjuk viccesebbre számítottam, de jókat nevettem rajta így is, jó kis ötlet volt, két bohóccal övezve. Régóta nem néztem olyan filmet amiben többször is megnéztem mikor lesz már vége, és nem néztem végig, a nyertes nem más mint a Csak szexre kellesz, unalmas, miközben más vártam, és az egész értelmetlen hülyeség. Tovább nem becsmérlem mert lehet a végén valami nagyot durrant. egy újabb akció filmként itt van a Párizsból szeretettel, mondjuk csak a jó öreg Travolta miatt néztem meg aki itt tar kopaszon játszik, egy kíméletlen, humoros ügynök szerepében. Mi lesz A következő három nap-ban ? Ha megnézed talán kiderül számodra, ebből a drámai, szöktetéses filmből ami mondhatni jónak sikerült Russel Crowe főszereplésével. Izgalmas, elmés, kicsit olyan Szökéses. Az év pedig talán második legnagyobb vígjátéka az Elhajlási engedély, Owen Wilsonnal, tele poénnal, olyan wilsonos.

The way back                                                  7.9/10  Trailer (katt)
A karib-tenger kalózai 4                                7.0/10  Trailer (katt)
Tucker & Dale vs Evil                                   7.5/10  Trailer (katt)
Unknown                                                        7.6/10  Trailer (katt)
Battle L.A.                                                      6.4/10  Trailer (katt)
A félszemű                                                     7.5/10  Trailer (katt)
Drive angry                                                     6.5/10  Trailer (katt)
Priest                                                               5.2/10  Trailer (katt)
Szerelem és más drogok                                5.5/10  Trailer (katt)
Elephant White                                               6.5/10  Trailer (katt)
X-men: Az elsők                                             8.9/10 Trailer (katt)
Paul                                                                  7.0/10  Trailer (katt)
Csak szexre kellesz                                        4.0/10  Trailer (katt)
Párizsból szeretettel                                       6.8/10  Trailer (katt)
A következő három nap                                   7.7/10  Trailer (katt)
Elhajlási engedély                                            7.9/10  Trailer (katt)



*értelem szerűen az angol címűeket angolul, míg a magyarokat szinkronizáltan láttam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése