2011. február 26., szombat

Step up 3D

Kezdjük talán azzal, hogy azt ezt megelőző 1. rész engem anno igencsak meglepett, nem számítottam jóra egy táncos filmtől, de mondhatom, hogy igen is szép munka. Aztán következett a 2. rész ami szinte az őt megelőzőnek az alapjára vagyis inkább a sémájára épült, hasonló story más szereplőkkel. Számomra igencsak hiányolva Tylert. Fogjuk rá elment, talán még néha éreztem úgy is , hogy jó is lehet. Ekkor gondoltam, hogy erről a táncos-szerelmes mintáról több bőrt már nem lehet lehúzni, és amikor megláttam, hogy készül a 3 , MÉGIS!
Sokat nem is vártam tőle, újat már mutatni nem tudnak, maradt az új szereplőkkel való játszás. Be kell valljam, hogy Moose-ra én nem is emlékeztem, pedig nehéz elfelejteni egy ilyen külsejű  srácot, de ebből is kiderül mekkora hatással volt rám a 2. rész.
Moose egyetemre megy ahova szülei kísérik el ( kicsit abszurd, nem? ), s rögtön belebotlik egy utcai tánc "versenybe", egy kis felfordulást okoz majd egy jótevő srác kimenekíti. Ki lehetne más mint ez a srác - nem, nem Tyler az 1-ből - hanem egy, a városban élő, semmitevő, összeverbuvált táncosok jótevő "vezére". Kis hősünk egyből bekerül a csapatba, és megkezdődik a rivalizálás a szamurájokkal, akikkel a film elején futott össze Moose. A bonyodalmat nem más kelti mint a raktár épület elárverezése. Gyorsan pénzt kell szerezniük amire kiváló esélyt ad a megrendezésre kerülő közelgő táncverseny. Eközben Moose kettős életet él. Egyetem és tánc. Valamint igencsak elhanyagolja legjobb barátját, Camille-t.
A banda egy újabb taggal bővül, Natalie személyével. Második szerelmi szál ő, és Luke közt alakul ki, az elsőt meg sejthetitek. Ezt követően már csak kisebb kavaró dolgok derülnek ki amivel csavarni szerettek volna a storyn, kevés sikerrel. A végkifejletet sejteni lehet, nem akarok spoilerezni , röviden happy end.
Amin jót tudtam kacagni egy momentum volt, amikor is az egyik  táncversenyen a kommentátor szájából elhangzott a "régi iskola szó ", de ez inkább a szinkronizálást minősíti. Valamint ezzel kapcsolatban, utólag megbántam, hogy nem angolul néztem, szembetűnően nem illenek össze a hangok a karakterekkel.
Jó pont legyen az. hogy 3D -re készült, de nem ment a film rovására, szvsz felesleges megnézni 3D-ben, szembetűnőek azok a jelenetek amik "kiugranának" a vászonból. Továbbá a végső harcban a ruhájuk tényleg nagyon awesome.

ajánlott megnézni:  1x
meglehet nézni:  max. 2x
mögöttes tartalom:  azt csináld ami hajt
ismert szereplők: Alyson Stoner
műfaj: dráma/zene/romantika
láttam: magyar szinkron ( szokatlan ) / BDRip minőség
total score: 6.9/10


IMDb
PORT.hu <== feliratos trailer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése