2011. március 11., péntek

Hereafter ( Azután )

Szeretem a Matt Damon-os filmeket, főleg a Ryan közlegény megmentése után alakult így, ezért is amikor a trailerben megpillantottam, pár másodperc után kinyomtam, mondva ha ő van benne biztos jó. Hogy ilyen lett e? nem igazán mondanám. Nem értettem meg mire is akarták kihegyezni a film lényegét.
3 fő szálon fut a történet, ami szerintem zavaró, unalmassá teszi és átláthatatlanná. Egyik oldalon Marie, a francia tv bemondónő akinek élete gyökeresen megváltozik a nyaralás alkalmával átélt halálközeli élményből adódóan, de lehet, hogy kicsit túl is volt......
Központban George, aki képességénél fogva egy érintés által képes kommunikálni az emberek elhunyt hozzátartozóival. Egykor ebből élt meg, de ma már gyárban dolgozik, és csak testvére kérésére vállalt egy embert újra. A másik oldalon egy ikerpár, Marcus és Janson. Igen szoros kapcsolat van köztük míg nem nap sajnálatos módon Janson életét veszti.
Íróink ezt próbálták összekapcsolni, egymásba vezetni, szvsz elég siralmas módon, nem olyan Tarantino-san. Mindkét oldalt a halál és az utáni események vezérlik, Marie válaszokat akar, megmutatni a világnak, hogy az élet kimúlásával nem kapcsolódik ki minden csakúgy, Marcus pedig bátyját szeretné ha nem is egészében visszakapni, de beszélni vele. Az ezután történt eseményekről csak annyit, hogy furcsa módon egymásba botlanak és mindenki számára jó lesz a végkimenetel.
Felettébb zavart, hogy néha nem tudtam hol játszódik, milyen helyszínen vagyunk, az átváltásokat nem jól oldották meg, és ha nincs ez a kicsit mélyebb tartalom iszonyatos pocsék film lett volna.

ajánlott megnézni:  
meglehet nézni:  max. 1x
mögöttes tartalom: 
ismert szereplők: Matt Damon, Cécile De France , Bryce Dallas Howard
műfaj:dráma
láttam: eredeti angol / DVDRIP
total score: 5.4/10

<==magyar feliratos trailer 


IMDb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése