2011. február 19., szombat

Már megint te?! ( You again )

Megint én?? Vagyis Te, de hát az én. Én,én,én....... Igen, ez fárasztó volt, de a film nem az , nem kell félni. Egy újabb jól sikerült vígjátékocska. Direkt használtam a kicsinyítő képzőt, hiszen ebből már sejteni lehet, hogy azért nem lesz görcsben a gyomrunk a röhögéstől, ellentétben más is szerepet kap.
Nézzük nagy vonalakban,  mivel a story nem eget rengetően bonyolult. Gimnázium 4 év milyen is lehetne egy amerikai csúnyácska lánynak ( Marninak, akinek még monogramja az is, hogy MOO ) ? Szar. Na de ha felnő, megszépül és sikeres lesz? Kit érdekel, lényeg, hogy gimiben terrorizálta valaki, az a valaki pedig nem más mint akihez most bátya hozzá megy. Kezdődik is a bosszúállás, a "nyissuk fel bátyám szemét" . És ha ez nem elég még akkor megjelenik a nagynénje is aki szintén esküdt ellensége ( nem teljesen igaz, barátnők=>fiú=>ellenség)  Marni anyjának, Gailnek. Az álom esküvő a jó akarás miatt be is fuccsol. De a végén persze.......
Néha megjelenő jó poénok, impozáns lányok, és valamiért mégis hosszúra nyúló játékidő jellemzi. A végét szvsz elrontották, vagyis gagyi lett, ha nem is felemelni de szinten lehetett volna tartani a film vonalát. Ha mégsem győztelek volna meg akkor inspirállak azzal, hogy a végén választ kaphatsz a cím mivoltjára is.

ajánlott megnézni:  1x
meglehet nézni:  max. 2x
mögöttes tartalom:  megbocsátás, ellenségből is lehet barát
ismert szereplők:  Jamie Lee Curtis
műfaj: vígjáték/romantika
láttam: magyar szinkron ( semmi kivetni való ) / BDRip minőség
total score: 6.7/10



IMDb
PORT.hu  <== feliratos trailer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése