2011. március 13., vasárnap

Honnan tudod? ( How do you know? )

Hát nem tudtam, de reménykedtem. Miben is ? Hogy viszonylag elfogadhatót kapok. Mondjuk, hogy megkaptam......
Owen Wilson-nak jó filmjei vannak, pl. ott az Ünneprontók ünnepe vagy az Én, a nő és plusz egy fő, szóval már benne reménykedtem, na meg ott volt Paul Rodd is aki szintén vígjátékokban utazik. Sajnos a forgatókönyv nem hozta őket össze semmi közös baromságra, hülyülésre. Inkább csak úgy megvoltak egymás mellett a filmben.
Egyre nehezebb írni  ezekről a filmekről, jó elmondom röviden a cselekményt, de semmit nem tudok kiemelni, egyszerűen mert nincs mit. És ez most sem lesz másképpen. Softball -os főszereplő lányunk Lisa szerelmi életét követhetjük nyomon. Filmbéli kapcsolata főleg a baseball sztár Matty-vel merül ki, aki igen viccesen bánik a nőkkel, vagy inkább olyan hím soviniszta módon. Kedvencem amikor reggel kinyitja a szekrényt és megkérdezi Lisát milyen a méret, L-es M-es? És még hadd ne mondjam a fióknyi fogkefét . A történetet Lisa kirúgása a csapatból és George csalással való megvádolása bontakoztatja ki. Első randijukon is elég furcsán viselkednek a karakterek, de ez elmondható az egészről, kicsit flúgosak. Nem is beszélve George apjáról. Aztán ezután már csak a George törekvései következnek, amik nem olyan hatalmasak azért . Zárásul mi más mint a happy end. Igencsak meg kell eröltetnem az elmém egy két jó pillanattért, pedig csak alig 3 napja néztem, talán ilyen volt a gyurmás jelenet ( Play doh ), vagy az előbb említett sex utáni ébredés vagy a taps lámpa. Egyszer nézhető " szerelmes vígjáték" , semmi kiugró momentummal.

ajánlott megnézni:  1x
meglehet nézni:  max. 1x
mögöttes tartalom: szerelem
ismert szereplők: Reese Witherspoon, Paul Rudd , Owen Wilson 
láttam: magyar szinkron  / BDRip minőség
total score: 6.2/10

<==magyar felirattal


 IMDb
PORT.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése