2011. február 28., hétfő

Despicable me ( Gru )

Bevallom ezzel  már nagyon tartoztam magamnak mert nem mostanában néztem meg. Sőt elárulom, hogy amikor még anno megnéztem a trailer-t eléggé vonakodtam tőle, azok a sárga minyonok vagy mik, így nem is szántam rá időt. aztán több felől is halottam, hogy nagyon jól sikerült és még az "occarvús" részt is láttam kivágva. Kedvet kaptam hozzá.
Meg is szereztem HD-ban, aminél meg kell jegyezzem, hogy egy élmény volt nézni, tűéles kép, kítűnő színek .....
Legutolsó animációs filmem ha jól emlékszem a Bolt volt de azt 1 percnél tovább nem bírtam, de ezzel más volt a helyzet, már az elején elloptak egy piramist.......érdekes......
Furcsa volt az a nagy orrú figura, de a zene ( Despicable Me-Pharrell Williams) megalapozta a filmet, és kicsit belém kapaszkodott. az i-re akkor került fel a pont amikor megjelentek a lánytestvérek, aranyossá vált a film és Agnes-től pedig tiszta Szörny Rt. hangulata lett. 
A története nem is annyira lényeg, az inkább csak rávezetés a végkifejletre. Van egy gonosztevőnk Gru, aki el akarja lopni a holdat de ehhez pénzt kellene felvennie a Gonoszok Bankjától ( ??? ) -igen, külön bankuk van, élén egy behemót fószerrel-. A banknak kell azonban valamit mutatnia ezért megszerzi a zsugorító gépet amit Vector, az újonc polip puskás gonoszka megkaparint tőle. Megindul a fegyver visszaszerzése de mind hiába, amikor is felbukkannak az árva testvérek, Margo, Edith, Agnes. Gond nélkül bejutnak Vectrorhoz, ezért Gru örökbe fogadja őket. A kezdeti nem törődömség és érzelem kizárás lassacskánt átalakul tiszta szeretetté......
Eközben láthatjuk a minion-okat, a kicsi, sárga élőlényeket akik Grunak dolgoznak, az örült professzort vagy éppen főszereplőnk banya anyját. Mind ez beleültetve egy kedves, vicces, óvodás kislány hangjával körülölelt környezetbe.

ajánlott megnézni:  1x
meglehet nézni:  max. 2x
mögöttes tartalom: zord külső érző lelket takar
ismert szereplők:
műfaj: animáció/vígjáték
láttam: eredeti angol / HD minőség ( a magyar szinkron se rossz )
total score: 8.2/10


IMDb 
PORT.hu<== feliratos trailer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése